Lucas

Foto: Olivia Nilsson (jag)

Kommentarer:

1 Rebecca:

skriven

Fina bilder :)

Svar: Tack tack :)
Olivia Nilsson

2 Isabell Hedberg:

skriven

Älskar mittenbilden! :D

Sv: Tack detsamma! Om du någonsin vill göra ett bloglovin' byte så säg bara till :)
Kram!

Svar: Mittenbilden är min favorit också ;)

Du om jag ska vara helt ärlig vet jag inte hur man gör bloglovin byte... :)
Kan du berätta tro?
Olivia Nilsson

3 Mimmi - flygvärdinna:

skriven

sv: tack så mycket =) Hoppas du får en härlig helg!

4 matilda:

skriven

Jättefina bilder! :)

Svar: Åh tack <3
Olivia Nilsson

5 tessan:

skriven

Måste bara fråga, var hittade du min blogg? =) fin blogg!

Svar: Jag hittade din blogg med det där synas. Jag tror det heter så? Tack ska du ha!
Olivia Nilsson

6 AW - Fotograf:

skriven

Tack snälla! Ja att fota är het underbart, keep doing it!

Svar: Fota är något av det bästa, jag ska fortsätta :D
Olivia Nilsson

Kommentera här: